Kaip pasitelkti istorijų pasakojimą, siekiant įkvėpti, mokyti ir parduoti?
Rytis Juozapavičius

Rytis Juozapavičius yra žurnalistas, lektorius, viešojo kalbėjimo konsultantas, radijo ir TV laidų vedėjas bei sertifikuotas FranklinCovey fasilitatorius, dvidešimt metų talkinantis lyderiams, kurie lavina savo viešojo kalbėjimo ir istorijų pasakojimo įgūdžius.

Neišnaudota galimybė
Storry telling’as daro nesuvokiamai didelę įtaką kiekvienam. Tai labai galingas įrankis siekiant bet kokių tikslų.

Problema
Papasakoti istoriją, kuri būtų įdomi ir aktuali klausytojams bei taip pat net ir padėtų parduoti, daugeliui atrodo misija neįmanoma. Kaip sugalvoti istoriją, kuri įkvepia, moko, parduoda? Nuo ko pradėti? Kas svarbiausia, į ką atkreipti dėmesį? Kaip surasti tą aukso grynuolį, kuris vėliau pavirstų juvelyriniu šedevru?

Įrankis
Business Tools 2020 dalyviams pristatysiu įrankį, kuris leis lengviau atrasti ir iškasti tuos aukso grynuolius, kurie vėliau pavirstų į istorijas, padedančias pasiekti jūsų tikslų, kad ir kokie jie būtų.

Balandžio 28 d. konferencijoje „Business Tools“ pasidalinsiu, kaip svarbu yra kantriai ieškoti vienos istorijos, geriausiai perteikiančios svarbią idėją.

Slide REGISTRACIJA REGISTRUOTIS (vėliau 75 € + PVM) 39 € dabar už specialią kainą

tik
+ PVM