A Name For My Resume To Stand Out Drone Essays How To Create A Cv For Job Application Instant Essay Creator Software Sales Consultant Cover Letter No Experience
Ko mes nežinome apie savo tikslinę auditoriją ir kaip tokią informaciją gauti bei išnaudoti?
Arijus Žakas

 

Socialinius tinklus šiuo metu naudoja bene kiekvienas verslas. Skaitmeninės komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ ir kūrybos agentūros „Idea Vilnius“ vadovas Arijus Žakas teigia, kad situacija keičiasi labai greitai – socialinių tinklų galimybės sparčiai plečiasi, tobulėja, todėl, norint, kad socialiniai tinklai duotų naudos, verslininkai ir vadovai turi žinoti svarbiausius įrankius bei turėti supratimą, kaip jie yra naudojami, kokią naudą gali duoti.

Neišnaudota galimybė
Facebook Audience Insights įrankio dėka galima sužinoti apie pasirinktą tikslinę auditoriją daug daugiau nei mes galvojam. Nors šis įrankis yra atviras ir prieinamas visiems, vis tik daugelis neišnaudoja jo suteikiamų galimybių.

Problema
Dažnai reklamos biudžetai išsipučia, nes pinigai skirti reklamai yra iššvaistomi, transliuojant netinkamą reklamą netinkamai pasirinktai (arba visai nesirinktai) auditorijai. Ir tuomet atrodo, kad reklama nepasiekė užsibrėžtų tikslų, nes kainavo daug, o gauti rezultatai netenkina.

Įrankis
Business Tools 2020 dalyviams pristatysiu “Facebook Audience Insights” įrankį, kuris padės sužinoti apie pasirinktą tikslinę auditoriją daug daugiau nei mes galvojam ir optimizuoti reklamos biudžetus bei pigiau pasiekti reklamai keliamus tikslus.

Balandžio 28 d. konferencijoje „Business Tools“ atsakysiu į paprastą klausimą – Ką daryti, kad socialiniuose tinkluose sektųsi?